HTML

Önismereti és spirituális utam lépései, élményei

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Helyesbítek...minden egyes rezdüléseddel (ahogyan mindenki "más" is), hatással vagy mindenre és mi... (2016.12.05. 00:44) Szuper-meditációk
  • : Nem tudom a válaszokat, de nem inkább csak benned van valami félelem a barátoddal kapcsolatban? ... (2016.03.20. 22:55) Ki akadályoz és miért?
  • Varga Ildikó: Nem véletlenül születtünk oda, ahová születtünk. A családtagok valahogy mindig tudják, hogy milyen... (2012.12.14. 10:57) Egy leszakadt énem felébredt álmából
  • Spiriman: @gino888: Hogy Buddha miért "csak" akkor látott bele, azt nem tudom. Talán csak nem beszélt róla k... (2012.07.18. 06:14) Kirúgtam a belső nőt!

Címkék

abszolút állapot (7) agytréner (1) álmatlanság (2) álom (1) alvás (3) anyagi (4) Apa (1) bizonytalanság (1) boldogság (1) célkitűzés (3) család (2) családállítás (1) cselekvés (1) döntés (1) ego (2) elengedés (3) élet (2) életfeladat (1) elfogadás (3) elkülönültség (1) előző életek (2) emlékek (2) érzelmek (1) érzelmi oldás (1) félelem (4) férfiasság (2) feszültség (1) fiatalság (1) fogadalom (1) futás (1) gyakorlás (1) gyerekkor (2) gyerekkori minta (1) halál (4) halhatatlanság (1) hiány (1) hit-rendszer (1) holotrop (1) ígéret (1) irigység (1) kapcsolatok (1) karma (1) kibukás (1) kinyílás (1) könyv (1) leépítés (1) lelki (1) lét (1) mantra (1) meditáció (3) megalázás (1) megfelelés (2) megismerés (1) megnyílás (1) megújulás (1) megvilágosodás (7) menekülés (1) mester (2) Mindentudás (1) módszer (1) morfogenetikus (1) munka (5) oldás (21) önbizalom (1) Önvaló (1) öregedés (2) őszinteség (1) ösztön (1) párkapcsolat (2) pénz (9) pihenés (1) problémamegoldás (4) reinkarnáció (1) roma (1) spiritualitás (1) szabadság (1) szégyellősség (1) szellemi fejlődés (1) személyiség (3) szeparáció (1) szépség (1) szerelem (1) szétcsúszás (1) szexualitás (3) születés (1) tanítás (2) tantra (1) teljesség (3) Teremtés (1) Théta healing (2) tisztulás (1) tökéletesség (2) töltődés (1) transzlégzés (1) tudat (2) tudatállapot (1) tudatosítás (2) újjászületés (1) út (1) változás (2) zártság (1) Címkefelhő

Kirúgtam a belső nőt!

2012.07.17. 01:23 Spiriman

Évek óta kínlódok azzal, hogy a belső nőm nem kívánja a szexet, és nem kívánja a belső férfit sem. Kedveskedtem már szép szóval neki, próbáltam tudatosságot tölteni bele, kísérleteztem ezer meg egy technikával, de semmi változás.

Egy diákkori évfolyamtárs lányra hasonlít egyébként ez a belső nő, akitől valóban megéltem akkor egy kellemetlen visszautasítást, de reméltem, hogy ha fejlesztem magam, idővel kinövi. Hát nem.

Pár napja aztán annyira bepöccentem ezen, hogy mérgem kivágtam a francba ezt a belső nőt. Ment is. Azóta egyedül voltam és csak figyeltem, hogy mi is lesz ebből?!

Elhagy a barátnőm? Vagy összeomlik a hormon háztartásom? De nem történt semmi megrázó.

Ugyan a barátnőm elutazott pár napra, de ezt már korábban tervezte és azóta vissza is jött. Vele minden rendben van.

Viszont pár napig a belső férfi magányosan volt, egyedül, de nem szenvedett. Ezen meglepődtem. Azt hittem nagyobb káosz lesz ebből.

Aztán tegnap ahogy ismét befelé figyeltem, észrevettem, hogy megint van belső nőm, de nem a régi kirúgott, hanem egy szinttel bentebb és ez passzol a belső férfihoz, szinte egybe vannak. Úgy egészítik ki egymást, mint yin és yang egymást.
Figyelem a kapcsolatukat és minden rendben van közöttük. Ugyan még most sincs olyan fergeteges szexuális vonzalom, de valamiért ez nem hiányzik a képbe, úgy érzem, hogy a helyükön vannak.

Ma próbáltam szexet belevinni a kapcsolatukba, de sehogy sem ment. Nem tudom miért akad el, de több próbálkozás, technika váltás ellenére sem értem el semmit sem! Lehet, hogy nem is kellene?

Mindenesetre itt kívül én nagyon szeretnék több szexualitást megélni és egyelőre azt gondolom, hogy ezt belül kellene valahogy felszítani először.
Majd meglátjuk, hogy hogyan alakul!

2 komment

Címkék: párkapcsolat lélekpár

A bejegyzés trackback címe:

https://onismereti-utam.blog.hu/api/trackback/id/tr474661305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gino888 2012.07.17. 21:55:30

A posztok alapjan nem igazan latom at vegul is mit csinalsz... (lehet csak azert mert uj vagyok) ez mifele meditacios technika, hogy csak ugy belepillantassz ebbe meg abba az eletbe, levaltassz belso jellemzoket, szemelyisegeket? Ne erts felre nem kotozkodni akarok, csak kicsit furi, hogy Buddha is csak a megvilagosodasa estejen a legmelyebb gyokereknel futott bele az elozo eleteinek hozadekaba, Te meg ugy irsz ezekrol mintha a legtermeszetesebb dolog volna.

Spiriman 2012.07.18. 06:14:15

@gino888: Hogy Buddha miért "csak" akkor látott bele, azt nem tudom. Talán csak nem beszélt róla korábban?
Elmélyedek magamban, meditálok, és ezeket tapasztalom.
süti beállítások módosítása