HTML

Önismereti és spirituális utam lépései, élményei

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Helyesbítek...minden egyes rezdüléseddel (ahogyan mindenki "más" is), hatással vagy mindenre és mi... (2016.12.05. 00:44) Szuper-meditációk
  • : Nem tudom a válaszokat, de nem inkább csak benned van valami félelem a barátoddal kapcsolatban? ... (2016.03.20. 22:55) Ki akadályoz és miért?
  • Varga Ildikó: Nem véletlenül születtünk oda, ahová születtünk. A családtagok valahogy mindig tudják, hogy milyen... (2012.12.14. 10:57) Egy leszakadt énem felébredt álmából
  • Spiriman: @gino888: Hogy Buddha miért "csak" akkor látott bele, azt nem tudom. Talán csak nem beszélt róla k... (2012.07.18. 06:14) Kirúgtam a belső nőt!

Címkék

abszolút állapot (7) agytréner (1) álmatlanság (2) álom (1) alvás (3) anyagi (4) Apa (1) bizonytalanság (1) boldogság (1) célkitűzés (3) család (2) családállítás (1) cselekvés (1) döntés (1) ego (2) elengedés (3) élet (2) életfeladat (1) elfogadás (3) elkülönültség (1) előző életek (2) emlékek (2) érzelmek (1) érzelmi oldás (1) félelem (4) férfiasság (2) feszültség (1) fiatalság (1) fogadalom (1) futás (1) gyakorlás (1) gyerekkor (2) gyerekkori minta (1) halál (4) halhatatlanság (1) hiány (1) hit-rendszer (1) holotrop (1) ígéret (1) irigység (1) kapcsolatok (1) karma (1) kibukás (1) kinyílás (1) könyv (1) leépítés (1) lelki (1) lét (1) mantra (1) meditáció (3) megalázás (1) megfelelés (2) megismerés (1) megnyílás (1) megújulás (1) megvilágosodás (7) menekülés (1) mester (2) Mindentudás (1) módszer (1) morfogenetikus (1) munka (5) oldás (21) önbizalom (1) Önvaló (1) öregedés (2) őszinteség (1) ösztön (1) párkapcsolat (2) pénz (9) pihenés (1) problémamegoldás (4) reinkarnáció (1) roma (1) spiritualitás (1) szabadság (1) szégyellősség (1) szellemi fejlődés (1) személyiség (3) szeparáció (1) szépség (1) szerelem (1) szétcsúszás (1) szexualitás (3) születés (1) tanítás (2) tantra (1) teljesség (3) Teremtés (1) Théta healing (2) tisztulás (1) tökéletesség (2) töltődés (1) transzlégzés (1) tudat (2) tudatállapot (1) tudatosítás (2) újjászületés (1) út (1) változás (2) zártság (1) Címkefelhő

Beléptem a Teljességbe!

2017.08.20. 11:02 Spiriman

Végre sikerült megélnem egy pár órára a teljességet!
Ahogy tegnap sétáltunk a párommal az utcán, jött egy gondolat - már nem tudom miről szólt - és a következő pillanatban belekerültem a teljességbe.
Nem volt fullos mélység, de elég nagy volt ahhoz, hogy estig kitartson. Azt éreztem, hogy kibővültem, több vagyok, teljes vagyok olyan területeimen is, ahol eddig nem is érzékeltem magamat.

Ha a vágyaimra, céljaimra figyeltem, akkor nem éreztem már azokat szükségesnek, sőt azt éreztem, hogy azok pont hogy eltávolítanának a Teljességtől!
Mert a cél a vágyból születik, az meg a hiányból, és amikor elkezdek menni kifelé a világba a hiányom megszüntetése felé, na pont akkor válok le a belső teljességről.

Beszélgettünk erről a párommal, nehéz volt elmagyaráznom amit érzek, de én belül igaznak érzékeltem.
Talán az lehet a kulcsa a megértésnek, hogy amikor észbe kapunk, akkor már a vágyra figyelünk és a célokat válogatjuk. Pedig ettől jóval korábban, még a hiány előtt kellene visszacsatolódni a teljességbe.

Legközelebb megpróbálom azt, hogy a vágyat, célt elengedem, aztán a hiányt is csak megfigyelem és mögötte fogom keresni a teljességbe csatlakozás lehetőségét.
Meglátjuk!

Mindenesetre tegnap amikor a teljességben voltam és előjöttek régi célok, vágyak, azokat elengedve növekedett a teljesség megélésének spektruma.

Szólj hozzá!

Címkék: teljesség abszolút állapot

A bejegyzés trackback címe:

https://onismereti-utam.blog.hu/api/trackback/id/tr612764262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása