HTML

Önismereti és spirituális utam lépései, élményei

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Helyesbítek...minden egyes rezdüléseddel (ahogyan mindenki "más" is), hatással vagy mindenre és mi... (2016.12.05. 00:44) Szuper-meditációk
  • : Nem tudom a válaszokat, de nem inkább csak benned van valami félelem a barátoddal kapcsolatban? ... (2016.03.20. 22:55) Ki akadályoz és miért?
  • Varga Ildikó: Nem véletlenül születtünk oda, ahová születtünk. A családtagok valahogy mindig tudják, hogy milyen... (2012.12.14. 10:57) Egy leszakadt énem felébredt álmából
  • Spiriman: @gino888: Hogy Buddha miért "csak" akkor látott bele, azt nem tudom. Talán csak nem beszélt róla k... (2012.07.18. 06:14) Kirúgtam a belső nőt!

Címkék

abszolút állapot (7) agytréner (1) álmatlanság (2) álom (1) alvás (3) anyagi (4) Apa (1) bizonytalanság (1) boldogság (1) célkitűzés (3) család (2) családállítás (1) cselekvés (1) döntés (1) ego (2) elengedés (3) élet (2) életfeladat (1) elfogadás (3) elkülönültség (1) előző életek (2) emlékek (2) érzelmek (1) érzelmi oldás (1) félelem (4) férfiasság (2) feszültség (1) fiatalság (1) fogadalom (1) futás (1) gyakorlás (1) gyerekkor (2) gyerekkori minta (1) halál (4) halhatatlanság (1) hiány (1) hit-rendszer (1) holotrop (1) ígéret (1) irigység (1) kapcsolatok (1) karma (1) kibukás (1) kinyílás (1) könyv (1) leépítés (1) lelki (1) lét (1) mantra (1) meditáció (3) megalázás (1) megfelelés (2) megismerés (1) megnyílás (1) megújulás (1) megvilágosodás (7) menekülés (1) mester (2) Mindentudás (1) módszer (1) morfogenetikus (1) munka (5) oldás (21) önbizalom (1) Önvaló (1) öregedés (2) őszinteség (1) ösztön (1) párkapcsolat (2) pénz (9) pihenés (1) problémamegoldás (4) reinkarnáció (1) roma (1) spiritualitás (1) szabadság (1) szégyellősség (1) szellemi fejlődés (1) személyiség (3) szeparáció (1) szépség (1) szerelem (1) szétcsúszás (1) szexualitás (3) születés (1) tanítás (2) tantra (1) teljesség (3) Teremtés (1) Théta healing (2) tisztulás (1) tökéletesség (2) töltődés (1) transzlégzés (1) tudat (2) tudatállapot (1) tudatosítás (2) újjászületés (1) út (1) változás (2) zártság (1) Címkefelhő

Egy leszakadt énem felébredt álmából

2012.12.13. 10:06 Spiriman

Érdekes dolog történt velem a múltkoriban. 3 hetet a szüleimnél "kellett" töltenem, mert ápolni, segíteni kellett Őket és ez felébresztett egy olyan szunnyadó személyiségrészt, amelyikről nem is tudtam, hogy létezik.

Először egy transzlégzésen jött elő, hogy transz közben kezdtem elveszíteni a tudásomat, a spirituális tudatosságomat, amitől elsőre megijedtem, aztán elfogadtam, hogy ha így, hát így! Aztán szép lassan körvonalazódott, hogy nem arról van szó, hogy elveszítem, hanem arról, hogy a szüleimről leválás időszakában fejlődésében megrekedt részem kelt életre és hát neki nem sok tudatossága van, mondhatni semmi.

Akkoriban a leválást (fizikailag elköltözést, lelkileg az önálló döntéshozást) a Tanítóm egy kicsit megsegítette, valamilyen technikával "kiemelt" abból a közegből, így könnyebb volt meglépnem, ami a leváláshoz kellett. Erről akkoriban nem beszéltünk, talán én is így hallgatólagosan elfogadtam ezt a beavatkozást, vagy nem is tudtam róla konkrétan, csak úgy sejtettem belül, hogy valamit beavatkozott.

A lényeg, hogy ennek a beavatkozásnak az lett a következménye, hogy maradt egy olyan én részem, amelyik "ott maradt", míg a többi elindulhatott az önismereti fejlődés útján.
Na, ez a részem aktivizálódott most, hogy majd 20 év után ismét a szülői házban töltöttem ezt a 3 hetet.

Ennek az eredménye az lett, hogy szinte naponta keveredtem bele olyan "alantas" konfliktusokba, amelyek a fejlettebb énem számára teljesen szokatlanok voltak, így valószínűsíthető ez a csipkerózsika álmából felkelt énem gerjesztette azokat.
Veszekedések, hibák, kudarcok, rossz közérzet, depresszió. Még jó, hogy betegség, baleset, halál nem történt belőle! Még a párkapcsolatom is majdnem gallyra ment pár nap alatt, úgy kellett összeszedni a maradék erőimet, hogy ne hozzak egy helyrehozhatatlan döntést!

Elkezdtem hát rendkívül gyorsan tudatosságot tölteni ebbe a lemaradt énembe, hogy mielőbb szintre hozzam. Az adódó problémákkal is foglalkoznom kellett volna, de a nagy tűzoltásban ez sokszor kimaradt, mert a meglepettségtől lemerevedetten néztem, ahogyan ég a házam!

Mindez jó pár hete történt, azóta elmaradtak a problémák, bár volt 3 kutya kemény depressziós napom, amit szintén ennek a folyamatnak tudok be. Ezt hála a tudatosítás gyakorlatoknak, könnyen és hamar fel tudtam oldani!

1 komment

Címkék: gyerekkor tudatosítás

A bejegyzés trackback címe:

https://onismereti-utam.blog.hu/api/trackback/id/tr374963194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Ildikó 2012.12.14. 10:57:32

Nem véletlenül születtünk oda, ahová születtünk. A családtagok valahogy mindig tudják, hogy milyen "gombokat" kell rajtunk nyomkodni ahhoz, hogy újra beinduljanak a már töröltnek hitt programjaink. Nem biztos, hogy baj, mert visszajelzés, hogy hol vagy éppen most a fejlődésedben, és mi az ami még takarításra vár.
süti beállítások módosítása