HTML

Önismereti és spirituális utam lépései, élményei

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Helyesbítek...minden egyes rezdüléseddel (ahogyan mindenki "más" is), hatással vagy mindenre és mi... (2016.12.05. 00:44) Szuper-meditációk
  • : Nem tudom a válaszokat, de nem inkább csak benned van valami félelem a barátoddal kapcsolatban? ... (2016.03.20. 22:55) Ki akadályoz és miért?
  • Varga Ildikó: Nem véletlenül születtünk oda, ahová születtünk. A családtagok valahogy mindig tudják, hogy milyen... (2012.12.14. 10:57) Egy leszakadt énem felébredt álmából
  • Spiriman: @gino888: Hogy Buddha miért "csak" akkor látott bele, azt nem tudom. Talán csak nem beszélt róla k... (2012.07.18. 06:14) Kirúgtam a belső nőt!

Címkék

abszolút állapot (7) agytréner (1) álmatlanság (2) álom (1) alvás (3) anyagi (4) Apa (1) bizonytalanság (1) boldogság (1) célkitűzés (3) család (2) családállítás (1) cselekvés (1) döntés (1) ego (2) elengedés (3) élet (2) életfeladat (1) elfogadás (3) elkülönültség (1) előző életek (2) emlékek (2) érzelmek (1) érzelmi oldás (1) félelem (4) férfiasság (2) feszültség (1) fiatalság (1) fogadalom (1) futás (1) gyakorlás (1) gyerekkor (2) gyerekkori minta (1) halál (4) halhatatlanság (1) hiány (1) hit-rendszer (1) holotrop (1) ígéret (1) irigység (1) kapcsolatok (1) karma (1) kibukás (1) kinyílás (1) könyv (1) leépítés (1) lelki (1) lét (1) mantra (1) meditáció (3) megalázás (1) megfelelés (2) megismerés (1) megnyílás (1) megújulás (1) megvilágosodás (7) menekülés (1) mester (2) Mindentudás (1) módszer (1) morfogenetikus (1) munka (5) oldás (21) önbizalom (1) Önvaló (1) öregedés (2) őszinteség (1) ösztön (1) párkapcsolat (2) pénz (9) pihenés (1) problémamegoldás (4) reinkarnáció (1) roma (1) spiritualitás (1) szabadság (1) szégyellősség (1) szellemi fejlődés (1) személyiség (3) szeparáció (1) szépség (1) szerelem (1) szétcsúszás (1) szexualitás (3) születés (1) tanítás (2) tantra (1) teljesség (3) Teremtés (1) Théta healing (2) tisztulás (1) tökéletesség (2) töltődés (1) transzlégzés (1) tudat (2) tudatállapot (1) tudatosítás (2) újjászületés (1) út (1) változás (2) zártság (1) Címkefelhő

Abszolút-abszolút

2017.07.23. 11:28 Spiriman

Ma egy olyan abszolút állapotba léptem, amilyet korábban el se tudtam képzelni!
Először belecsúsztam egy Egység állapotba, majd onnan átmentem az Ürességbe. De ami a legnagyobbá tette, amikor eme két állapot egyszerre volt jelen!

Egyszerre voltam minden és semmi. Nem tudtam volna elkülöníteni, hogy melyik is vagyok, de szükségét sem éreztem annak, hogy bármit is meghatározzak.
Az állapot nem volt teljes, valahol hátul még működött az elme egy része és dobálta előre a kérdéseit. Mi ez? Mi a dolgok jelentése? Mi lesz a folytatás? stb.

Ami nagyon érdekes volt, hogy egyik kérdésre sem tudtam egyértelmű, sőt semmiféle választ adni!
Minden annyira volt ilyen is, meg olyan is, hogy nem tudtam a dolgokat meghatározni, hiába láttam bele mindenbe, éreztem mindent, egy voltam mindennel.

Kicsit meg is ijedtem, hogy ebből megőrülhetek, de ez csak ijedelem volt, semmi komoly nem lett belőle.

Kb. 4 órán át voltam az abszolút állapotok abszolútjában, aztán elcsendesedett.
Remélem még lesz ilyenem!

Szólj hozzá!

Címkék: abszolút állapot

A bejegyzés trackback címe:

https://onismereti-utam.blog.hu/api/trackback/id/tr2112764342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása